車 淑 梅 - 仔 細 品 嚐 味 道
車 淑 梅 - 仔 細 品 嚐 味 道 車 淑 梅 ( C a n d y ) 是 香 港 電 台 資 深 節 目 主 持 人 , 亦 是 香 港 十 大 傑 出 青 年 , 喜 歡 暢 談 飲 食 之 道 。

車 淑 梅 - 仔 細 品 嚐 味 道 C a n d y 有 六 兄 弟 姊 妹 , 節 日 的 家 庭 聚 會 就 猶 如 大 食 會 , 各 款 菜 式 包 括 海 鮮 、 大 閘 蟹 、 炸 蠔 和 濃 湯 ; 但 丈 夫 一 家 卻 恰 恰 相 反 , 因 祖 業 務 農 , 所 以 吃 得 比 較 清 淡 , 菜 式 是 不 同 的 蔬 菜 、 豆 腐 、 菇 菌 等 , 所 以 婚 後 C a n d y 的 飲 食 習 慣 亦 漸 漸 改 變 過 來 。

C a n d y 盡 可 能 在 家 裡 吃 晚 飯 , 更 享 受 到 市 場 買 菜 、 在 家 做 飯 的 時 光 , 食 物 分 量 亦 須 控 制 得 宜 , 因 剩 下 的 飯 菜 還 不 是 倒 進 垃 圾 筒 ! 外 出 用 膳 時 , C a n d y 亦 務 求 分 量 恰 好 , 例 如 分 兩 輪 點 菜 , 吃 完 一 輪 才 再 決 定 是 否 加 菜 , 又 多 留 意 「 有 『 營 』 菜 式 」 的 推 介 。 我 認 為 自 己 有 責 任 提 醒 家 人 , 使 他 們 養 成 健 康 飲 食 習 慣 。

家 庭 的 飲 食 習 慣 影 響 下 一 代 , 所 以 C a n d y 甚 少 購 買 零 食 帶 回 家 , 兒 女 亦 多 飲 清 水 , 少 喝 汽 水 。 C a n d y 最 近 開 始 體 會 「 慢 食 」 的 樂 趣 , 用 自 己 的 味 蕾 仔 細 品 嚐 食 材 的 鮮 味 , 例 如 吃 菜 不 下 豉 油 , 反 而 吃 得 到 蔬 菜 的 鮮 甜 味 道 。

節 錄 自 《 營 廚 》 第 七 期